طرح هدیه سازمانی انتشارات راه پرداخت به بهانه نوروز ۱۴۰۳

کتاب، پنجره‌ای به دنیای ناشناخته دانش باز می‌کند. وقتی خواندن یک کتاب خوب را شروع می‌کنید، در واقع سفری ناشناخته را آغاز می‌کنید؛ سفری که تا صفحات پایانی کتاب ادامه پیدا می‌کند. این سفر، مسیری است ارزشمند برای پرورش ذهن، توسعه دانش و بهبود فردی. به جرئت می‌توان گفت تا امروز، هیچ‌کدام از ابزارهای ارتباطی جدید و سنتی توان بالای کتاب در آموزش را ندارند و هنوز، کتاب کامل‌ترین رسانه برای انتقال پیام است.

 با در نظرگرفتن تمامی این موارد، کتاب می‌تواند به عنوان یک هدیه کم‌هزینه اما بی‌قیمت تلقی شود. آنچه که در انتخاب یک کتاب به عنوان هدیه به وضوح مشخص است، اهمیت و توجه به سلیقه و علاقه‌ هدیه‌گیرنده است. با ارائه یک کتاب، ضمن درنظر گرفتن سلیقه مخاطب، در واقع یک کلید به دنیای دانش و نوآوری به مخاطب خود، اهدا کرده‌اید. در مقابل، هر کسی که کتابی دریافت می‌کند، در واقع یک همراه جدید در سفر زندگی خود پیدا کرده و این هدیه، تنها یک جلد کتاب نیست، بلکه دریچه‌ای است که افق آگاهی و تعمق را برای او می‌گشاید. بنابراین، با اهدای یک کتاب، نه تنها یک هدیه فیزیکی داده‌اید، بلکه یک جلد از طرز تفکر خودتان و دنیای خودتان را با مخاطب خود به اشتراک گذاشته‌اید.

هر سال در آستانه سال نو کسب‌وکارهای موفق برای همکاران، مشتریان و شرکای خود هدیه‌های ارزنده‌ای ارسال می‌کنند. در این بسته‌‌ها، هدیه‌های متعددی وجود دارد؛ هدیه‌هایی که معمولاً به همراه یک بسته‌بندی شیک و زیبا ارسال می‌شوند. باعث خوشحالی است که همواره، یکی از موارد ثابت بسته‌های هدیه، «کتاب» است. هر کتاب به خودی خود یک هدیه کامل است اما کتاب‌ها می‌توانند کامل‌کننده بسته‌های نوروزی کسب‌وکارها هم باشند.

ما در انتشارات راه پرداخت با نزدیک به ۲۰۰ عنوان کتاب، آمادگی خود را برای خلق این تجربه بی‌نظیر برای کسب‌وکارها اعلام می‌کنیم. پیرو این موضوع، ۳۶ کتاب‌ در زمینه فناوری و نوآوری را که بیشتر مناسب هدیه‌دادن در ایام نوروز است، گلچین کرده‌ایم‌‌ و کسب‌و‌کارها می‌توانند از این فهرست، کتاب یا بسته‌های کتاب سازمانی خود را انتخاب کنند. این کتاب‌‌ها از جمله کتاب‌های برتر در حوزه فناوری و نوآوری هستند و مطالعه آنها توسط تعداد زیادی از مخاطبان به دیگران پیشنهاد شده است. مخاطب شما چه همکار باشد، چه مشتری و چه شریک کسب‌وکار، این فهرست ۳۶تایی می‌تواند در فرایند انتخاب هدیه، تسهیلگر انتخاب‌های شما باشد.

فراهم کردن یک تجربه خوب از دریافت و خواندن کتاب، یکی از اهداف اصلی ما در انتشارات راه‌پرداخت است و در این راستا، علاوه بر محتوای کتاب، طراحی هویت بصری مطلوب نیز برای ما اهمیت دارد. بدین منظور، در این هدیه ماندگار، به تمام جزئیات توجه شده و امکاناتی نظیر بازطراحی جلد کتاب‌ها با توجه به هویت بصری کسب‌و‌کار شما، درج یادداشت یکی از مدیران ارشد کسب‌وکار و همچنین متن معرفی کسب‌وکار در کتاب، چاپ لوگوی کسب‌وکار روی جلد کتاب و در نهایت  بسته‌بندی با کاغذ کادوی طراحی شده مختص هر کتاب و شیرینگ وجود دارد.

انتشارات راه پرداخت جزو اولین انتشاراتی‌ها در ایران بود که لوگوی کسب‌وکارهای موفق را به‌عنوان حامی روی نسخه چاپی کتاب‌ها درج کرد؛ روشی که بعداً مورد توجه دیگر انتشاراتی‌های موفق ایرانی قرار گرفت و امروز بسیاری از انتشاراتی‌های شناخته‌شده کتاب‌‌ها را با لوگوی کسب‌وکار به‌عنوان حامی منتشر می‌کنند.

قاعدتاً برای همکاران، مشتریان و شرکای کسب‌وکار، کتابی که این‌چنین سفارشی‌سازی‌ شده بسیار جذاب‌تر از کتابی است که هیچ نشانی از کسب‌وکار ندارد.

اگر علاقه‌مند خلق این تجربه لذت‌بخش برای مخاطب خود هستید، می‌توانید با تکمیل فرم هدیه سازمانی، درخواست خود را به ما اعلام کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

1 دیدگاه برای “طرح هدیه سازمانی انتشارات راه پرداخت به بهانه نوروز ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *